Rekrutacja

TYTUŁ PROJEKTU:

"PROFESJONALIZM W HOTELARSTWIE TO NIEŁATWA SZTUKA. UCZMY SIĘ GO OD TYCH, KTÓRZY OPANOWALI JĄ PERFEKCYJNIE"
KRYTERIA KWALIFIKACJI UCZNIÓW
NA PRAKTYKI ZAGRANICZNE NA CYPR I DO NORWEGII


Przy wyborze uczniów na staż były brane pod uwagę nastepujące kryteria:

  • ocena z zachowania - do 4 punktów (poprawna: 1pkt, dobra: 2 pkt, bardzo dobra: 3 pkt, wzorowa: 4 pkt)
  • znajomość jezyka angielskiego zawodowego - do 5 punktów (dopuszczający: 1 pkt, dostateczny: 2 pkt, dobry: 3 pkt, bardzo dobry: 4 pkt, celujący: 5 pkt)
  • ocena z praktyki zawodowej/zajęć praktycznych - do 3 punktów (dobry: 1 pkt, bardzo dobry: 2 pkt, celujący: 3 pkt)
  • średnia ocen z ostatniego semestru - do 3 punktów (średnia 3,51-4,00: 1 pkt., średnia 4,01-4,50: 2 pkt., średnia 4,51- 6: 3 pkt.)
  • aktywność w szkole i poza nią ( olimpiady, turnieje, zawody, akademie, itp.) - do 5 punktów, w zależności od rangi wydarzenia
  • pochodzenie ucznia o wzorowym zachowaniu z okolic wiejskich, z rodzin biednych, niepełnych (sierota, półsierota), zastępczych lub patologicznych: do 4 pkt
  • opinia wychowawcy: do 3 punktów
  • Razem maksymalnie 27 punktów

    W dniach 29.X.2012 -2.XI.2012r. została przeprowadzona w Technikum nr 2 ZSOT w Lublińcu rekrutacja na I staż do w/w projektu - wyjazd do Norwegii w terminie od 14.I.2013 do 8.II.2013r. Na I wyjazd zostało zakwalifikowanych 9 osób z listy podstawowej i 2 z listy rezerwowej. Są to uczniowie klasy III i IV w zawodzie technik hotelarstwa.

    W dniach 19.XI.2012 -14.XII.2012r. została przeprowadzona w Technikum nr 2 ZSOT w Lublińcu rekrutacja na II staż do w/w projektu - wyjazd do Norwegii w terminie od 27 maja 2013r. do 21 czerwca 2013r. Na I wyjazd zostało zakwalifikowanych 9 osób z listy podstawowej i 2 z listy rezerwowej. Są to uczniowie klasy II technikum w zawodzie technik hotelarstwa.

    W dniach 28 I- 28 II odbyła się rekrutacja na wyjazd na III staż na Cypr w terminie 30.08- 27.09 2013r. Na praktyki zostało zakwalifikowanych 15 osób z listy podstawowej i 6 z listy rezerwowej. Są to uczniowie klasy I technikum w zawodzie technik hotelarstwa. Gratulujemy i życzymy powodzenia na praktykach, a wcześniej zachęcamy do pilnego udziału w zajęciach przygotowawczych.


    Uczeń mógł odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji poprzez pisemne uzasadnienie skierowane do Dyrektora Szkoły w terminie 10 dni od czasu ogłoszenia decyzji Komisji Rekrutacyjnej. Powodem odwołania mogą być ewentualne uchybienia proceduralne w naborze uczestników stażu.